Tresaker-Test


Tre saker jag inte förstår mig på: Himeln är blå, alting blir inte som man alltid vill att det ska bli och min klass är bättre an de andra jag haft!
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Pennor, sudgummi och papper:)
Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på musik, bloggar och tänker.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Träffa Johnny Depp, köpa katt och sjunga på konsert:)
Tre saker jag kan: Sjunga, spela gitar och babbla:)
Tre saker jag inte kan: Prata tyska, Bygga att slott och rite ett par korrekta ögon;)
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Jag tror INTE på gud, JOHNNY DEPP ÄGER!!!! Och JOHNNY DEPP ÄGER!!!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Spanska, rita jättefint och skuta hare(konståkningsgrej:P) 
Tre favoriträtter: Tacos, spaghetti med köttfärsås och oxfilé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback