Martini lorta fini :)

Hejhej jag igen altså Martina. Ändrade planer för i dag! jag var i arnige i stälet för kompis för ingen var hemma i dag konstigt nog :S. Men jag köpte en stickad tröja H&M 99% och en parfym H&M 39.50% väldigt nöjd med mitt köp! Men den här veckan som kommer så ska jag vara i skolan. Måndag ska vi bara ha en vanlig skoldag! Tisdag frilups dag! Onstag vanlig dag! Torsdag skol fott+ halv studiedag! Fredag studie dag och kolmorden med klassen, vi ska få ta hand om djuren och sova över och gå på delfinariet!!!!!!  Jag tog alla Glada gubbar jag hittade hihi. Men ni ska få lite bilder jag hittade på pappas dator men jag har inte tagit dom själv. Här kommer dom!


Fiiiiin!:)

En fyr:P


Läskig men cuuuuuute!


Cool:)

blommor :D

Häftigt!!!=)

Ha det gött//Martina den fina!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback