HEEJ!

HEJ HEJ!

Hej!
Idag så har jag varit i skolan!! Kul kul:D
Första lektionen så hade vi NO, ganska kul:) Vi fick jobba i grupp och söka på våra datorer om olika fakta;)
Vi fick vara inne på rasten, för det regnade;O
Nästa lektion så hade vi MATTE!!! Kuul, och jag vet att inte alla mina läsare gillar matte. Men i alla fall så fick vi våra böcker idag, och eftersom jag och en annan tjej låg före så fick vi hoppa lite för att vi va extra duktiga:)
Sen åt vi lunch, soppa, ganska god faktiskt. Och det var inte lika fullt i matsalen som det brukar vara:D
Sen så hade vi bild, vi fick göra någon "mapp" som vi kunde ha alla våra bilder i :)
Sista lektionen hade vi engelska, ganska kul:)
När jag skulle hem så missade jag min försa buss, jobbigt:P
Nu är jag hemma igen och har precis gjort mina glosor;P



HEJDÅ=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback