Heej!

Hej!
Sitter FORTFARANDE vid datorn, snacka om att jag är lat ibland. Nu har jag suttit och lyssnat på samma låt hela tiden, Epiphany med Johnny Depp och Helena Bohan Cartner. De har faktiskt spelat i 2 filmer tillsamans, Sweeny Todd och Alice In Wonderland, och Helena's man är regisör i båda filmerna.
Nu ska jag snart ta en banan, mums
Är jag den enda som älskar frukt? Jag äter det varje dag när jag kommer hem ifrån skolan, men nästan alldrig samma 2 dagar i rad. Min favoritfrukt är nog illgrönt äpple! Jag värkligen ääääälskar deet
Men nåt dumt med min nya skola är att jag måste åka buss dit och hem, det var skönare när jag kunde cykla... Men aja, lite måste man vel ge för att få nåt bra!
Som antagligen alla mina bloggläsare vet, så är ju Johnny Depp min idol. Men allvar, vem kan inte gilla honom? Jag blir glad bara av att tänka på honom, kolla så glad jag är i skalan här: 1000000/5!!! Vem är eran idol?


Gammal bild, jag vet, men jag blir så himla glad av att se mig och bästevän tilsammans

Asså, allvar, vilket långt inlägg, med bara sludder:P Men ändå. Mina fingrar värkar inte vilja sluta att skriva på tangentbordet...
Nu har jag bara en fråga, har ni nåt bra filmtips? Jag vill gärna ha nån ny film att kolla på. Mitt filmtips till er är: Pirates Of The Carribesn 1, 2 och 3, Alice In Wonderland och Avatar
        
Asså, blir värkligen sur på blogg.se, det går tyvär inte att ladda upp en bild på Avatar min ni får vel föreställa er en blå, lång människa med en svart fläta till hår:P

Det var allt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback