R I S I F R U T T I !

Mmmmmm.. Åh vad jag älskar risifrutti! :D Och Det braiga är att jag äter det just nu :P




Idag var jag i skolan, vi gjorde lite av det vanliga. Och sen så fick jag franska-glosor,men jag kan dom nästan redan. Tur för mig ;)
När jag tog bussen hem idag så istället för att traska hem så satte jag mig på bibblan och läste en Julia tidning, och sen så väntade jag på att mamma skulle hämta mig :)

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn, sen åt jag och efter det så åkte vi (mamma, jag och min lillebror) till en "pyssel grej", det va faktiskt roligt :D

Snart ska jag gå in på nåt ställe där man kan köpa saker från panduro ;) Jag gillar den affäten :D




Hejdå♥//Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback