Sommar på fredag!!

Hallå alla glada!
 
Är det nån mer än jag som längtar till Fredag?! Gissa varför! Jo då blir det ju sommarlov!Skrattar
 
Ja ska till Frankrike, Liseberg, Harö, kanske Bohuslän och sen ska ja göra massor av andra grejer!
Åh! vad jag längtar!!
 
När vi åker till Frankrike så ska vi åka till Disneland och sen så ska vi bo på landet.
 
När vi ska till Liseberg så ska ja dit med En av mina kompisar (Bex) och sen så nåra till!
 
Om vi ska till bohuslän så ska vi åka dit med nmåra vänner till oss i familjen!
 
Stockholmsskärgård alltså harö skaw vi till och kanske träffa Per och Elisabeth, och deras supergulliga tax, Molly!Ler
 
Sen ska jag ju så klart va me kompisar och bada en massor!
 
På fredag elr lördag så ska jag också köpa en ny cykel!!
 
Nu sitter jag och kollar på "Aladdin" men min lillebror och hans kompisBlinkar
 
Men nu så ska ja sluta
 
HejdåRött hjärta

Kommentarer
Postat av: Martina!<3

Jag ska till gerekland på sommarlovet!<3

2010-06-06 @ 20:35:45
URL: http://mhloveln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback