JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yes!!!

Nu har det äntligen blivit sommarlov!!
Åh, vad skönt! Nu saknas bara det fina vädret.
På skolavslutningen för nån timme sen så sjöng jag "I Have A Dream"
Det blev fel på flugan när jag sjööng, så deet blev lite hack. Men det blev bra ändå!:D
Det var ganska många som upträdde. Bäst var nog (jag räknar inte med mig, fast alla knske inte tyckte att jag var bäst, men men) Amanda och Alexandra. De sjöng en medley med massor av bra låtar, t.ex "Hey Soul Sister" och "Halleluliah." Men det stod inte i "schemat" att de skulle göra det, så det var en överraskning!
Jag fick 5 rosor av mamma och pappa, och en ros av Marianne(min lärare.) 
Efter vi hade gått tillbaka från kyrkan så fikade vi.
 
När vi kom hem så satte jag rosorna i en vas och sen satte jag mig vid datorn:)
När jag hade skrivit lite på bloggen hittade mamma en BLÅMES i våran braskarmin!!!!!!!
Snacka om läskigt! Men den var vid liv(puuh.)

Nu ska jag göra annat.

Hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback