Hej!!

HEJ!!! Detta har varit några av de bästa dagarna i mitt liv!!:D
Martina är här och hon ska åka hem idag:'( men vi har haft de jätteroligt!!

Försa dagen så hämtade vi henne på flygplatsen, vi badade och hade jätteroligt:D Jag fick också en jättefin fotlänk av henne från grekland!

Anndra dagen så var vi bara hemma, vi gick till affären och köpte lite godis och hämtade Sebbes sparkcykel;) Men vi badade den dagen också:P

Tredje dagen så åkte vi till barnensgård!! Det var superkul:) Först så gick vi till kaninerna, de var jättesöta men de ville inte gosa med oss:( Sen så gick vi till hoppborgen, den var ny, inte alls lika stor som den förra, men kul endå:) Sen så gick vi till gäterna, de ääääälskade Martina!! Den yngsa var bara 3 dagar gammal, den va jättesöt!! De var hur söta som hälst, men vi hade inte med oss nån kamera så vi har inga foton:( Vi badade och åkte tjurfallet, som är en vattenrutshbana, den var superkul:) Vi hoppade på jättebra studsmattor! Och gjorde vi en hinderbana:P

Fjärde dagen så var vi på tossiga:) En marknad med karuseller ocg sånt;) Det var skollhett den dagen, min kompis kompis hade svimmat av värmen, läskigt. Jag och Martina åkte karuseller och så köpte jag en kub:) Senare på dagen så åkte vi ut med båten med mormor och morfar, vi åkte ganska långt, men det var jättekul! På hemvägen så när vi komm till badsranden med båten, så hoppade vi i vattnet och simmade in, SUPERKUL!!!


Femte dagen, Martina ska åka hem idag:( Men vi ska nog bada och lite sånt innan;)

Lite bilder

Martina som sitter i "äggstol"

Jag som sitter i "äggstol"

Två glada leenden:)




Två snyggingar med glada klubbor:)

Min kub som jag köpte, sorry för dålig bild;)

 Några gätter från förförra året vi två var på barnensgård;)

Nu har jag berättat om i stort sätt allting, Hejdå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback