Överraskande shopping!<333

Idag så va de inge kul i skolan, vi hade super äcklig mat! Vet inte vad det hätte, men det såg ut som någon hade haft en dålig dá i magen.
Efter de så gick jag hem med en kompis, vi satt vid datan och sen kom hennes mamma hem och sa att hon skulle sjutsa hennes lillasyster till teatern i stan.
Då kom min kompis på att vi kunde hänga me och shoppa!
Först fick jag inte tag på mamma, så då ringde jag till pappa (som inte är hemma) och frågade honom, han sa ja.
Sen så ringde mamma upp medans jag pratade mad pappa, och hon sa att det gick bra hon med.

När vi var i stan och hade kommit till köpcentret så hörde vi att det brann i en hiss där inne!!!
Vi stod bara en gata där ifrån, vi gick in i en annan affär istället och kollade där, men det fanns inget intresant.
Efter en stund så var det OK att gå in i köpcenret, så då gick vi in.
Jag hittade en superfin t-skirt med ränder.
Efter de så gick vi in på Willis och handlade mat till hennes party.
Efter de så gick vi och hämtade hennes lillasyster från teatern.
Vi hade ganska brottom.

När jag kom hem så åt jag mat, och sen så duchade jag.
Efter de så satte jag mig vid datan och datade!  :) 



Jag som precis duchat!!!


Kommentarer
Postat av: Martina<3333

nåååååå<3/Martina

2010-02-12 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback