MARTINA HÄR!!!<3 haha!

 
Hejhej Linas blogg jag bloggar som vanligt på Linas blogg xD Men det är super kul, jag saknar att blogga! Men i dag har jag varigt på ULLARED om  ni vet vad det är? Men det är ett köpcentrum! Vi hade jätte kul. Jag var där med min familj. Men jag köpte en jacka, lila tjocktröja, lackan, handuk och rollon! Men sen så gick vi och åt på BURGERKING mums! Jag måste bara berätta att jag vart filmand av TV!!! :) Asså jag pappa och min bror stod och väntade på mamma, hon var på toa, och då så kom en helikopter och åkte jätte nära mig så jag burga hoppa och skrika! Och då såg jag att det var en som höll i en kamera! Mamma och jag hade sätt innan att det stod OBS: TV INSPELNING PÅ GÅR! På en skylt. Men nu är jag med Joel och jag ska snart gå och lägga mig, Jag är döts trött!!!!! :P PS: en bild på mig och Joel förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback