Heej!!

Hej!!!!!
Idag i skolan var vi på brunnsbadet, vi hade superkul! Vi åkte vattenruchbanorna typ 1000 gånger, vi skrattade jätte mycket!:D Och det var (åtminstånde känndes som det) nästan första gången jag åt en riktigt god skollunch! Det var korvstråganof, jag brukar inte ens gilla det! Sen så skrev vi en liten "uppgift" om vår utflyckt i freddags. Min blav inte jätte lång, bara en och en halv sida. Men endå:)
Innan vi (jag och min kompis) skulle ta bussen hem så gick vi till bibblan, men vi lånade inget... Efter det så gick vi till Willys och köpte tuggummi, gott!
Men när vi gick tillbaka till busshållplatsen så märkte vi att vi hade läst fel på busstiden, den gick en timme senare! Så vi satte oss och börgade att läsa. Men efter en havtimme så orkade vi inte vänta mer, så vi ringde och frågade om hennes farfar kunde hämta oss, och sen så sjutsade han oss hem:) Jag blev avsläppt vil "lilla affären" och sen så cyklade jag hem;)
När jag kom hem tog jag 3 mackor, ett äpple och en glass, mycket! Sen så satte jag mig ner vid tv:n och slappade;)
Jag och pappa var tvungna att fylla i ett papper om att jag skulle få en dator genom skolan, kul!
Vi åt lax till middag, gott.
Nu sitter jag vid datorn och kållar ut på regnet och sen så lyssnar jag på musik,en ganska knäpp låt:S

                 
                     Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback